Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Voorstellen
[/i][/size][/font][i]Ik ben Yvonne Verbeek en heb sinds 1990 alpaca's op ons landgoed Carpe Diem in Ulicoten, vandaar ook onze naam: Alpacafarm Carpe Diem. We zijn begonnen met een koppeltje, maar al gauw kwamen daar toch meer dieren bij. In eerste instantie hadden we een grote verscheidenheid aan exotische dieren, zoals zebra's, tapirs, schotse hooglanders, nandoe's, guanaco's etc., maar uiteindelijk heb ik nu samen met mijn partner Jan van den Acker alleen nog alpaca's, walibi's, kippen, mara's en vooral niet te vergeten onze twee lieve kooikerhondjes. De kudde is momenteel ca. 50 alpaca's groot en door het aanschaffen van goede kwaliteit dieren uit o.a. Nieuw Zeeland en Australie is onze kudde de laatste paar jaar aanzienlijk verbeterd.
Heel goed initiatief van Gert om dit forum op te richten !
Neem eens een kijkje op onze website : http://www.alpaca-farmcarpediem.com

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord
Hallo Yvonne

Leuk te lezen dat jullie zoveel exotische dieren hebben.
Wij hebben ook walibi's alpaca's en brahma kippen en Franse hangoren.
Ik heb een vraagje over de walibi's, onze jill heeft een jong in haar buidel en wij zijn hier erg blij mee.máár onze boomer is agressief naar het jong.
Wij hebben hem nu apart gezet.
Weet jij of dit vaker voorkomt?

Vr Groet Agnes.
Antwoord
Hoi Agnes,

Vragen over andere diersoorten dan alpaca's kan je persoonlijk aan desbetreffend persoon vragen maar niet op dit forum s.v.p.

Gert
Kennis is macht, kennis delen is Kracht.
website: alpaca-ranch.nl
webshop: www.alpaca-shop.eu
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)