Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mening over dit forum
Graag willen we horen wat jullie van dit forum vinden.
Uiteraard vragen we iedereen om hun mening en kennis te publiceren om dit forum tot het discussie platform voor de nederlandstalige alpaca liefhebber te maken.
Kennis is macht, kennis delen is Kracht.
website: alpaca-ranch.nl
webshop: www.alpaca-shop.eu
Antwoord
(03-02-2010, 12:21 PM)beheerder schreef: Graag willen we horen wat jullie van dit forum vinden.
Uiteraard vragen we iedereen om hun mening en kennis te publiceren om dit forum tot het discussie platform voor de nederlandstalige alpaca liefhebber te maken.

Ik ben net lid van het forum en heb over verschillende onderwerpen gelezen.
Ik vind het heel interesant en leerzaam.
Vooral het stukje over veulentjes en wat als ze niet drinken en maar blijven liggen, toch punten waar je dan op gaat letten als je een veulentje verwacht.
Antwoord
Marieke heeft leuk verhaal geschreven over te vroeg geboren veulens / cria voor de Ost show in Duitsland. Is natuurlijk in het duits, maar ik zal haar vragen te vertalen in nederlands en linkje hier te maken naar haar blog.
Groetjes, Leo
Antwoord
Dat zou leuk zijn!!
Groetjes Agnes.
Antwoord
Ik had niet verwacht dat het forum zo snel zo volstromen met alpacahouders. Vandaag nog eens zitten kijken op de sites van fokkers in Australië en Amerika. Wel dan zitten wij pas aan het begin van een ontwikkeling. Als je de kwaliteit van de wol / dieren daar ziet. En dan hele kuddes ervan (dus niet 1 of enkele goede dieren en de rest slechte kwaliteit). Daar word ik wel een beetje jaloers van.... Maar mooiste blijft de alpaca zelf. Echt super.
Groetjes, Leo
Antwoord
(05-03-2010, 09:34 PM)Alpacas of the Lowlands schreef: Ik had niet verwacht dat het forum zo snel zo volstromen met alpacahouders.

Volgens mij valt dat wel mee Leo. Als je na gaat dat we nu zo'n 2000 lezers hebben voor onze nieuwsbrief dan vind ik een 50-tal leden op dit forum nog niet zo veel. Iedereen kan natuurlijk helpen om dit forum tot een succes te maken. Laat anderen weten dat je hier antwoorden kunt vinden op je vele vragen. Of attendeer collega's op dit forum via een link op je eigen website. Daarvoor kan je uiteraard ook onderstaande afbeelding gebruiken ter herkenning.
[Afbeelding: alpacaforum.jpg]
Even met je rechtermuisknop op het plaatje klikken en "afbeelding opslaan als...." gebruiken.
De link naar het forum is: http://www.forum.alpaca-ranch.nl/forum/

Gert Wink
Antwoord
Ik zal even een linkje maken op mijn blog. Ook bij levende have....
Groetjes, Leo
2000? Die hebben toch niet allemaal alpaca's? Want dan is de populatie wel wat groter dan ik inderdaad had ingeschat.
Ja, je bent natuurlijk ook meteen verkocht als je de dieren ziet ha, ha...
Ik vind dit forum echt leuk voor info uitwisseling.
Antwoord
Forums zijn altijd leuk en in veel gevallen ook erg verslavend,.. helaas loopt het hier nogniet zo storm.
Antwoord
Een questie van zoveel mogelijk interessante vragen en stellingen plaatsen dan komt er vanzelf reactie!

En natuurlijk dit forum bekend maken bij derden. Je kunt beginnen met het plaatsen van een link op je website (voor diegene die er één heeft). Daarvoor kan je onderstaande bijlage gebruiken als afbeelding en de link leggen naar: http://www.forum.alpaca-ranch.nl/forum/

Succes.
Gert

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)