Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welke planten zijn giftig!
(03-02-2010, 12:14 PM)Gert schreef: Voor alpaca's (maar ook andere soorten) bestaat er een hele lijst met planten die in meer of mindere mate giftig kunnen zijn voor alpaca's.
Eén van de websites die hier informatie over geeft staat in de volgende link: Giftige planten

Helaas werkt de link niet meer meer naar de lijst met giftige planten...
Is er wellicht nog een andere (betrouwbare) site met een opsomming hiervan beschikbaar?
Antwoord
(10-02-2014, 11:37 AM)Alpaca America schreef: Helaas werkt de link niet meer meer naar de lijst met giftige planten...
Is er wellicht nog een andere (betrouwbare) site met een opsomming hiervan beschikbaar?

Ik zie inderdaad dat Anita haar website niet meer online heeft. Er moeten meerdere lijsten zijn. Mocht je er 1 vinden zet gewoon een link op het forum.
Kennis is macht, kennis delen is Kracht.
website: alpaca-ranch.nl
webshop: www.alpaca-shop.eu
Antwoord
(11-02-2014, 01:49 PM)Gert schreef:
(10-02-2014, 11:37 AM)Alpaca America schreef: Helaas werkt de link niet meer meer naar de lijst met giftige planten...

Ik zie inderdaad dat Anita haar website niet meer online heeft. Er moeten meerdere lijsten zijn. Mocht je er 1 vinden zet gewoon een link op het forum.

Inmiddels heb ik weer een lijstje met giftige planten gevonden, namelijk op Alpacawereld.nl:
http://www.alpacawereld.nl/verzorging-al...ge-planten
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)