Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
derde alpaca aanschaffen
hallo
Ben maar recent met alpaca's bezig en hebben er reeds 2 op onze weide
Omdat we een stuk weiland hebben kunnen bijkopen en de alpaca's goed bevallen ;zijn we nu op zoek naar een tweede vrouwtje
Liefst zouden we er een aanschaffen bruin of zwart  
Heeft er iemand en dier van liefst 1 tot 2 jaar oud dat te koop is
liefst reactie via email
johan-verbruggen@telenet.be
Antwoord
Hoi,

Via de mail kunnen ze jou benaderen, maar ik wil even melden dat dit forum niet bedoeld is om dieren te verhandelen zoals beschreven in de voorschriften. Daar zijn nl. andere websites voor bedoeld zoals Alpacaseller en verkooppagina's op Facebook.

Ik begrijp dat je er op dit moment 2 alpaca's hebt, je vraagt om een 2e vrouwtje, betekent dat dat je nu 1 hengst en 1 merrie hebt lopen?
Kennis is macht, kennis delen is Kracht.
website: alpaca-ranch.nl
webshop: www.alpaca-shop.eu
Antwoord
(26-07-2015, 07:45 AM)Gert schreef: Hoi,

Via de mail kunnen ze jou benaderen, maar ik wil even melden dat dit forum niet bedoeld is om dieren te verhandelen zoals beschreven in de voorschriften. Daar zijn nl. andere websites voor bedoeld zoals Alpacaseller en verkooppagina's op Facebook.

Ik begrijp dat je er op dit moment 2 alpaca's hebt, je vraagt om een 2e vrouwtje, betekent dat dat je nu 1 hengst en 1 merrie hebt lopen?
Sorry wilde niet handelen in dieren maar omdat er hier veel mensen zijn met alpaca s dacht ik dat er wel dieren op overschot zouden zijn bij bepaalde mensen
Ja wij hebben nu 1 hengst lopen en 1 merrie ; maar zijn allebei in de kleur wit  daarom vond ik het wel leuk om 1 merrie te hebben in een donkere kleur
We houden de dieren puur voor het plezier ze lopen daarom ook los bij ons in de tuin
Antwoord
(26-07-2015, 10:46 AM)rv technics schreef: Ja wij hebben nu 1 hengst lopen en 1 merrie ; maar zijn allebei in de kleur wit  daarom vond ik het wel leuk om 1 merrie te hebben in een donkere kleur
We houden de dieren puur voor het plezier ze lopen daarom ook los bij ons in de tuin

Als ik het goed begrijp lopen de hengst en merrie dus samen? Zou je dan eerst even dit forum goed willen doorlezen op discussies of hengsten en merries wel samen moeten lopen voordat je tot aanschaf van nog een merrie overgaat? Of is de hengst op tijd gecastreerd en heeft hij geen neigingen tot dekken?
Kennis is macht, kennis delen is Kracht.
website: alpaca-ranch.nl
webshop: www.alpaca-shop.eu
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)