Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ook ik ga me even voorstellen
Smile 
hallo iedereen

Ik ben Djuna (niet mijn echte naam). Heb een eigen patisserie bedrijfje. Voor namelijk taarten van marsepein/fondant.
ook fok ik af en toe een nestje border collies en in de toekomst ook witte herders.
in de toekomst wil ik wat met alpacas doen. wat weet ik nog niet, of het is voor hobby of iets anders. hopelijk ontdek ik dat hier :-)

Met vriendelijke groet,Djuna (Bianka :-))

Antwoord
Hoi Bianka Tongue

Leuk dat je via dit forum wilt ontdekken of de dieren iets voor je kunnen betekenen in de toekomst. Zeer verstandig je te verdiepen in deze dieren voordat je ze achter in de tuin hebt staan. Uiteraard kan ik je aanbevelen een aantal bedrijven te gaan bezoeken om te zien hoe men op verschillende manieren met deze dieren omgaat.

Veel plezier op dit forum en vooral veel vragen stellen! Idea

Gert
Kennis is macht, kennis delen is Kracht.
website: alpaca-ranch.nl
webshop: www.alpaca-shop.eu
Antwoord
Hey Gert

Misschien het eerste bezoek aan jou? ;-)

Waar ik al wel aan gedacht had. is een soort werk vakantie, eens een week op een ranch werken. in het hoog seizoen of zo.
Moet alleen kijken hoe en waar en of iemand daar ook tijd voor heeft.
ik zeg maar zo in het praktijk leer je het meest :-)
Antwoord
Hoi Bianca, of Djuna,

Welkom op het forum. Goed om je eerst te verdiepen in de alpaca voor je er een paar in huis haalt. Een leuke tijd om op een ranch te zijn is tijdens het geboorte- en scheerseizoen in het voorjaar.

Op 4 november wordt er in Assen een alpacashow gehouden waar heel wat alpacafokkers aanwezig zullen zijn. Misschien is het leuk om daarheen te gaan en en met wat mensen te praten over hun ervaringen met alpaca's. Zie de website http://www.alpacashow.eu

Groetjes, Anniek
Antwoord
(16-10-2012, 05:28 PM)Djuna schreef: Hey Gert

Misschien het eerste bezoek aan jou? ;-)

Waar ik al wel aan gedacht had. is een soort werk vakantie, eens een week op een ranch werken. in het hoog seizoen of zo.
Moet alleen kijken hoe en waar en of iemand daar ook tijd voor heeft.
ik zeg maar zo in het praktijk leer je het meest :-)
Wij hebben wel eens een stagiaire voor een bepaalde tijd in het jaar, maar dat is meestal 1 dag per week. We krijgen veel vraag naar een stageplaats voor 1 of meer weken achter elkaar. Helaas is er niet zoveel werk op onze Ranch om die mogelijkheid te bieden. Werk is er natuurlijk genoeg maar niet altijd met de alpaca's. Maar je bent altijd welkom om even langs te komen, bel even van te voren voor een afspraak.

Ben je al geabonneerd op onze nieuwsbrief?

Groetjes,
Gert
Kennis is macht, kennis delen is Kracht.
website: alpaca-ranch.nl
webshop: www.alpaca-shop.eu
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)