Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
alpacahouders in Peru
Ik woon al twee jaar in Lima voor het werk van mijn man. We hebben het hier heel goed naar onze zin, het is ook niet onze eerste keer hier. Mijn vraag naar jullie:

Binnenkort ga ik naar Arequipa, Cuzco en Puno en mijn voornaamste doel is mensen bezoeken die omgaan met alpaca's: die ze fokken, die ze gebruiken als lastdier, die de wol spinnen, kleuren, etc.

Hebben jullie interessante contacten? Gelieve mij zo snel mogelijk wat info door te sturen want ik vertrek al vrij snel!

Duizendmaal dank!
Ellen
Antwoord
Hoi Ellen,

Neem eens contact op met Lisette Verkerk, zij organiseert samen met haar peruaanse vriend Octavio schitterende trektochten waarbij je het echte leven van oorspronkelijke bewoners van dichtbij kan meemaken.

Surf maar eens naar de website van Lisette Verkerk / Puma Trekking.
Kennis is macht, kennis delen is Kracht.
website: alpaca-ranch.nl
webshop: www.alpaca-shop.eu
Antwoord
Super, dank Gert, ik heb haar al meteen een emailtje gestuurd om kennis te gaan maken met de familie van Octavio!

Trouwens in een van de vorige nieuwsbrieven, een jaar of twee terug, stond eens een interview met een alpaca-houder uit Puno - van wie jullie alpaca's hadden gekocht. Het zou me ten zeerste intereseren om daar ook eens een kijkje te gaan nemen wat zij zoal met de alpacawol doen.

Dank, Ellen
Antwoord
Hoi Ellen,

Ik ben heel benieuwd welke nieuwsbrief dat dan was aangezien wij geen alpaca's van een fokker uit Puno hebben gekocht. Overigens is het sinds 2004 helemaal niet meer mogelijk om alpaca's uit Peru te kopen, de grenzen zitten dicht.

Heb je de nieuwsbrief nog?
Kennis is macht, kennis delen is Kracht.
website: alpaca-ranch.nl
webshop: www.alpaca-shop.eu
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)