Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ook al verliefd op die mooie ogen!
Hallo Mensen,

Ook ik zal mij even voorstellen. Ik ben Jeroen Pott, 32 jaar en BIO BIO. Biologisch Boer In Opleiding. Deze titel is nog niet officieel erkend, maar wie weet komt dat nog (Ik heb hem zelf bedacht). Ik volg de opleiding BD-landbouw aan de Warmonderhof in Dronten. Over anderhalf jaar hoop ik hiermee klaar te zijn.
Hoe en in welke vorm ik de dingen die ik in mijn hoofd heb in de praktijk wil gaan brengen weet ik nog niet, maar een ding is zeker: Ik wil heel graag iets met Alpaca's gaan doen. Zo'n 2 jaar geleden hoorde ik voor het eerst iets over Alpaca's. Op dat moment wist ik nog niet wat voor dieren het waren. Maar 5 minuten later was ik verkocht. Ik was achter het internet gekropen en ben er de eerste paar uur niet achter vandaan gekomen. Wat ik al meerdere keren heb gelezen gold voor mij ook. Namelijk, op het moment dat ik die mooie ogen zag was ik verkocht! Ik ben ervan overtuigd dat er voor mij een hele grote uitdaging kan zitten in deze dieren. Ten eerste mijn liefde voor dieren. Ten 2de, de therapie met verstandelijk beperkte kinderen waar ik al een klein beetje over gelezen heb. Ten 3de de mooie wol en het verwerken ervan. Dit is heel grofweg wat ik aan gedachten gangen in mijn hoofd heb.
Maar voor nu ben ik eigenlijk allen maar als een soort van spons alle informatie aan het opzoeken die ik kan vinden over Alpaca's.
Dus dit forum is zeer welkom bij mij! Ik hoop hier een heleboel te leren op alle gebieden!

Dus kom maar op met de infoWink

Groeten Jeroen.
Antwoord
Haha, succes met je titel Big Grin!

Lijkt me een gezonde ambitie die je hebt. Veel succes er mee!
Antwoord
Hoi Jeroen, grappig om te zien dat er nog een spons met zo ongeveer dezelfde ideeën te vinden is op dit forum. Wie weet, gaan we elkaar nog eens tegenkomen in de toekomst. Wink

Groet, Monique
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)