Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hallo
Hallo mensen,

Ik ben nieuw op het forum en ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Marieke en sinds oktober hebben wij 5 alpaca's. We genieten er enorm van.

Ik leer steeds meer over deze dieren, heb ook een aantal vragen en hoop op het forum wat op te steken.

Groetjes
Marieke
Antwoord
Hoi Marieke,

Welkom op dit forum. Je kunt hier een hoop informatie vinden.

Anniek
Antwoord
Hoi Anniek,

Leuk dat je op mijn berichtje hebt gereageerd.

Ik ben jullie site een tijdje geleden tegen gekomen en daar heb ik gezien dat jullie, jullie alpaca's net als wij,sinds oktober hebben.
Hoe bevalt het jullie en hoe gaat het met jullie dieren? Zijn ze goed gewend?

Wij hebben drie drachtige merries en twee merrie veulens. We verwachten in maart de eerste bevalling bij ons.

Jullie hebben al een mooie site. Wij twijfelen nog over een farmnaam en hebben nog geen site. Dus we hebben nog lekker wat te doen de komende tijd.

Nu ga ik eerst proberen om onze dieren AZVD geregistreerd te krijgen.

Groetjes,
Marieke

(31-12-2011, 10:43 AM)anniekvandijk schreef: Hoi Marieke,

Welkom op dit forum. Je kunt hier een hoop informatie vinden.

Anniek

Antwoord
Hoi Marieke,

Onze alpaca's zijn volgens mij redelijk gewend. En wij natuurlijk aan hun Smile Het zijn echt super leuke dieren om te houden. In omgang redelijk makkelijk en rustig. Ik kan er uren naar blijven kijken. Wij verwachten in ergens in mei drie veulens en in augustus nog een nakomertje.

Ook onze dieren moeten nog geregistreerd worden bij de AZVD. Ik heb de Go-cards al thuis liggen. Toen ik jouw verhaal las dacht ik nog, vergeten dat bloed af te nemen toen we vandaag de nageltjes aan het knippen waren...dom :S

Ben benieuwd hoe wat voor een naam jullie gaan bedenken! Laat het even weten op het forum.

Groetjes, Anniek
Antwoord
Hoi Anniek,

Wij blijken het bedenken van een naam moeilijk te vinden want we zijn er al maanden over bezig.

Als ik meer weet laat ik het je weten.

Groetjes,

Marieke
(09-01-2012, 12:24 AM)anniekvandijk schreef: Hoi Marieke,

Onze alpaca's zijn volgens mij redelijk gewend. En wij natuurlijk aan hun Smile Het zijn echt super leuke dieren om te houden. In omgang redelijk makkelijk en rustig. Ik kan er uren naar blijven kijken. Wij verwachten in ergens in mei drie veulens en in augustus nog een nakomertje.

Ook onze dieren moeten nog geregistreerd worden bij de AZVD. Ik heb de Go-cards al thuis liggen. Toen ik jouw verhaal las dacht ik nog, vergeten dat bloed af te nemen toen we vandaag de nageltjes aan het knippen waren...dom :S

Ben benieuwd hoe wat voor een naam jullie gaan bedenken! Laat het even weten op het forum.

Groetjes, Anniek

Antwoord
Nou, dat wordt wat als jullie ook nog namen moeten bedenken voor jullie cria's in maart Wink

(10-01-2012, 12:42 AM)Marieke schreef: Hoi Anniek,

Wij blijken het bedenken van een naam moeilijk te vinden want we zijn er al maanden over bezig.

Als ik meer weet laat ik het je weten.

Groetjes,

Marieke

Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)