Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nederlandstalig managementprogramma voor alpacafokkers
Thumbs Up 
Tijdens de alpacashow in Assen is een managementprogramma voor alpacafokkers gepresenteerd en in de nederlandse taal. Veel management programma's voor alpaca's zijn in het Engels, dus dit kan voor velen een uitkomst zijn. Een eerste demoversie is nu getoond en zal naar aanleiding van de vele ideëen van andere fokkers op de show aangepast worden. Waarschijnlijk komt de eerste online versie in januari 2012 uit. U kunt dit alles volgen op www.mijnalpaca.nl

Gert
Kennis is macht, kennis delen is Kracht.
website: alpaca-ranch.nl
webshop: www.alpaca-shop.eu
Antwoord
Hallo Gert,

Bedankt voor je berichtje hier op het forum over het MijnAlpaca systeem. We zijn inderdaad met de laatste tests bezig en hopen begin januari het product beschikbaar te maken online.

Inderdaad zal de informatiewebsite zeer spoedig online komen. Tot die tijd kunnen mensen zich ook aanmelden op een van de email-lijsten. Dit kan zowel via http://www.alpacaoord.nl als via http://www.mijnalpaca.nl.

Ik hoop dat deze info helpt. En bedankt voor jullie harde werk met het organiseren van de noordelijke show! De sfeer was goed Smile

Hartelijke groet, Kevin, AlpacaOord
Antwoord
Hoi Kevin,

Inmiddels zijn we weer meer dan een jaar verder en zijn benieuwd hoe het nederlandstalig management programma zijn intrede heeft gedaan onder de alpacafokkers. Hoeveel deelnemers zijn er, wat zijn de extra mogelijkheden en kan je nu ook rapporten uitdraaien met mijnalpaca?
Hou ons op de hoogte.

Gert
Kennis is macht, kennis delen is Kracht.
website: alpaca-ranch.nl
webshop: www.alpaca-shop.eu
Antwoord
Versie 1 draait nu met toch zo'n 35 gebruikers. Gezien we behalve op de shows staan niet zo gek veel aan marketing hebben gedaan vind ik dat persoonlijk toch een solide basis om op door te bouwen.

Op de achtergrond zijn we nu bezig met versie 2, wat weer een compleet nieuwe versie gaat worden met uiteraard alle functies uit versie 1, maar dan in een heel nieuw gebruikersvriendelijk en interactief jasje. Daarnaast komen er nieuwe functies bij waaronder een volledige stamboom (die niet meetelt naar het aantal alpaca's toegestaan per abonnement), het handmatig kunnen groeperen van alpaca's. Er zijn nog een aantal functies die ik nog overweeg voor versie 2, maar daar kan ik nog niet zo veel over beloven.

Zodra versie 2 klaar is en de huidige gebruikers zijn geupgrade zal er een heus marketingoffensief komen om meer fokkers en hobbyisten kennis te laten maken met wat we aanbieden. Tot die tijd hou ik me liever bezig met het verder ontwikkelen.

~ Mark
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)