Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Voorstellen en op zoek naar stageplaats
Hoi alpacaliefhebbers,

Mijn naam is Sonja en (bachelor) studente Agro- en Biotechnologie richting Dierenzorg, (België), afstandsonderwijs. 
Voor mijn lange oriënterende stage van 280 uur) (in te delen in overleg dus te verspreiden over enkele (7) weken tot maanden) ben ik op zoek naar een stageplaats.
Vanwege mijn voorliefde voor Zuid-Amerikaanse dieren (ik heb zelf Peruaanse naakthonden) ben ik aan het kijken naar mogelijkheden om stage te lopen met alpaca's. Ik lees hier op het forum dat er op veel bedrijven niet genoeg werk is voor een full time stagiaire maar werken met andere dieren of werk achter de schermen (fokprogramma's bv) en bv maar 3 dgn per week is voor mij geen probleem. Het enige wat ik echt zoek is een stage waar ik veel kan leren.
Alhoewel ik alleen honden heb, heeft training, genetica en fokkerij en gezondheid van alle soorten dieren mijn interesse. Ik zoek een stage met contact met de dieren zelf maar ook kennis maken met fokprogramma's en bv educatie aan geïnteresseerden lijkt me erg interessant. Ik ben zelf exterieur keurmeester van honden en zou het daarom ook erg boeiend vinden om kennis te maken met alpaca shows.
Kortom, ik ben heel flexibel en voor een heleboel in. Als iemand een idee heeft voor een leuke stageplaats, roept u dan maar!

Het gaat om omgeving Dordrecht maar wil best een stuk rijden voor een leerzame stage. Dus Brabant, Zeeland, België en Zuid-Holland kunnen allemaal een optie zijn.
Antwoord

Berichten in dit topic
Voorstellen en op zoek naar stageplaats - door Sonja~ - 26-09-2015, 04:17 PM

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)