Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Agressieve alpaca
Goede avond,

In mijn volgende topic vroeg ik of dat het verblijf wat ik heb voor mijn alpaca’s voldoende was en naar hun zin was.  Nu heb ik mijn alpacas  opgehaald. Het zijn twee mannetjes van vijf à zes jaar oud. Echter is er een mannetje bij die steeds op het andere moment kruipt.  Het mannetje wat wij hebben byt echter in onze truien of jassen.  Ook komende twee mannetjes Best hevig op ons afgelopen als wij in het verblijf zijn. Nu zie ik ook de mannetjes bovenop elkaar kruipen alsof dat het een mannetje en een vrouwtje is. Ik kan echter niet goed zien of het daadwerkelijk ook twee mannetjes zijn. Van de bruine weet ik het zeker maar van de andere niet ( camel kleur ).  Ik ben gisteren op gaan halen in Drenthe, dat was een rit van drieënhalf uur heen en drie een half uur terug 

Mijn vraag is nu waarom kan het zo zijn dat het bruine mannetje zo hevig is op ons en op het andere mannetje, als het een mannetje is. Ik dacht dat opa Cashele vriendelijke dieren waren en totaal niet agressief en niet beten of trappen we richting mensen. Ook Blazen ze met hun neus richting ons en gingen we een staartje omhoog en hun oren in hun nek. 

Kan iemand mij antwoord geven op mijn vraag waarom een hengst ons bijt en waarom ze zo op elkaar liggen als het toch twee mannetjes zijn? Ik hoor graag van jullie

Vriendelijke groet
Antwoord

Berichten in dit topic
Agressieve alpaca - door bredaalpaca - 09-10-2017, 09:45 PM
RE: Agressieve alpaca - door bredaalpaca - 10-10-2017, 09:17 PM
RE: Agressieve alpaca - door Gert - 11-10-2017, 11:15 AM
RE: Agressieve alpaca - door bredaalpaca - 11-10-2017, 12:38 PM

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)