Alpaca forum
Even voorstellen - Afdrukversie

+- Alpaca forum (http://forum.alpaca-ranch.nl)
+-- Forum: Discussie platform (http://forum.alpaca-ranch.nl/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Even voorstellen (http://forum.alpaca-ranch.nl/forumdisplay.php?fid=2)
+--- Topic: Even voorstellen (/showthread.php?tid=1)

Even voorstellen - Gert - 03-02-2010

Ook ik zal me even als beheerder van dit forum voorstellen.
Ik ben Gert Joling, bekend van Alpaca-Ranch te Meeden. Met dit forum proberen we een levendige discussie op te bouwen onder de liefhebbers van alpaca's. Aangezien wij zelf veel vragen krijgen van lezers van onze nieuwsbrieven lijkt ons dit forum uitermate geschikt om met elkaar onze ervaringen en know how te delen. Shy

RE: Even voorstellen - truushofs - 13-02-2010

(03-02-2010, 12:57 AM)beheerder schreef: Ook ik zal me even als beheerder van dit forum voorstellen.
Ik ben Gert Joling, bekend van Alpaca-Ranch te Meeden. Met dit forum proberen we een levendige discussie op te bouwen onder de liefhebbers van alpaca's. Aangezien wij zelf veel vragen krijgen van lezers van onze nieuwsbrieven lijkt ons dit forum uitermate geschikt om met elkaar onze ervaringen en know how te delen. Shy

Ik wil me graag voorstellen maar ik weet niet hoe ik dat moet doen. Hoe een reactie te geven op een discussie is duidelijk, maar hoe maak ik een nieuw profiel aan?

RE: Even voorstellen - Alpaca Oord - 14-02-2010

(13-02-2010, 04:47 PM)truushofs schreef:
(03-02-2010, 12:57 AM)beheerder schreef: Ook ik zal me even als beheerder van dit forum voorstellen.

Ik wil me graag voorstellen maar ik weet niet hoe ik dat moet doen. Hoe een reactie te geven op een discussie is duidelijk, maar hoe maak ik een nieuw profiel aan?

Je profiel is je inlognaam, die heb je al (truushofs), dus je hoeft geen nieuw profiel aan te maken.

Om een nieuwe discussie te plaatsen (bijvoorbeeld om je voor te stellen) klik je op de blauwe knop "Nieuwe discussie". Daar vul je alles dan in en publiceer je het bericht. (vrijwel gelijk aan het reageren op een discussie dus!)

RE: Even voorstellen - wilmie1960 - 19-01-2011

hallo allemaal,
ik ben wilmie en woon in ysselstyn (limburg)
wij hebben sinds de zomer 2010 2 alpaca"s merries en over een paar dagen komt er een dekhengst bij, ook komt er rond 20 maart een merrie
veulen bij, verder hebben we nog 3 newfoundlanders, nog een kruising
groenedaler en een boomer daarbij heb ik ook nog 2 kleinkinderen
sinds ik kennis heb gemaakt met de alpaca ben ik besmet met het
alpacavirus, ze lopen kort bij het keukenraam dus dat is iedere dag genieten
gr wilmie

RE: Even voorstellen - norieja - 19-01-2011

(03-02-2010, 12:57 AM)Gert schreef: Ook ik zal me even als beheerder van dit forum voorstellen.

Hallo ik ben Norieja , en kan niet vinden niet hoe ik mezelf kan voorstellen .

RE: Even voorstellen - Gert - 23-01-2011

Hoi Norieja,

Als je even op "Help" drukt rechts bovenaan in het scherm dan kan je lezen hoe je een bericht kunt toevoegen.
Je moet nl. eerst in het forum "Even voorstellen" gaan staan voordat je in dat forum een nieuwe discussie kunt aanmaken om jezelf voor te stellen.

Gert