Alpaca forum

Volledige versie: Suri's op de shows !
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
[attachment=50]Ik vind het als Suri fokker zeer spijtig dat deze steeds meer naar de achtergrond worden verdrongen op de beneluxshows .
Hapert 2013 om 09.00 gedaan,geen toeschouwer die een Suri gezien heeft.Ik hoorde vd winnaar(een verbaasde) Gary van Popham alpacas UK dat ze zelfs geen beker gekregen hebben ,wat een contrast met de reuzebeker vd huacaya's.
Op de meeste shows zijn de programmas steeds volgens kleur Huacaya & Suri,waarbij de toeschouwers ook weten dat er Suri's bestaan.
Vind het ook erg jammer, de bezoeker komt ook vaak nog niet zo vroeg een show bezoeken, en zal de suri's dus in de showring niet te zien krijgen.
Voor de show in Assen (november) hebben we wel nieuwe ideëen om de suri beter onder de aandacht te brengen. Het nadeel is uiteraard dat er zo weinig suri's zijn en deelnemen aan de show. Maar we doen ons best Alain.

Gert
(09-04-2013, 08:06 PM)Gert schreef: [ -> ]Voor de show in Assen (november) hebben we wel nieuwe ideëen om de suri beter onder de aandacht te brengen. Het nadeel is uiteraard dat er zo weinig suri's zijn en deelnemen aan de show. Maar we doen ons best Alain.

Gert

Zoals Gert al zegt, we gaan ons best doen in Assen, maar het hangt ook af van het jurylid of hij/zij dit goed vindt. We hebben dit in ieder geval meegenomen als punt voor de volgende show.
(19-04-2013, 08:13 PM)anniekvandijk schreef: [ -> ]
(09-04-2013, 08:06 PM)Gert schreef: [ -> ]Voor de show in Assen (november) hebben we wel nieuwe ideëen om de suri beter onder de aandacht te brengen. Het nadeel is uiteraard dat er zo weinig suri's zijn en deelnemen aan de show. Maar we doen ons best Alain.

Gert

Zoals Gert al zegt, we gaan ons best doen in Assen, maar het hangt ook af van het jurylid of hij/zij dit goed vindt. We hebben dit in ieder geval meegenomen als punt voor de volgende show.

Internationaal word vrijwel steeds per kleur S/H gekeurd,aangezien alle judges internationaal zijn zie ik niet in welk probleem dat bij jullie zou geven.Op voorhand bedankt voor de moeite.
(21-04-2013, 02:04 PM)pure suri schreef: [ -> ]Internationaal word vrijwel steeds per kleur S/H gekeurd,aangezien alle judges internationaal zijn zie ik niet in welk probleem dat bij jullie zou geven.Op voorhand bedankt voor de moeite.

Dat zou mooi zijn dan Smile