Alpaca forum

Volledige versie: Lama's kijken in regio Leiden
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Dag allemaal

Mijn dochter van 9 schrijft op school een werkstuk over de lama. ze zou graag lama's kijken in de regio Leiden - en wat meer horen over de verzorging en het karakter van de lama.
bij wie zouden we een keertje kunnen komen kijken?

Alvast bedankt, Minou
(09-09-2011, 10:47 AM)Silke schreef: [ -> ]Dag allemaal

Mijn dochter van 9 schrijft op school een werkstuk over de lama. ze zou graag lama's kijken in de regio Leiden - en wat meer horen over de verzorging en het karakter van de lama.

Alvast bedankt, Minou

Aangezien dit een Forum is voor alpaca liefhebbers weet ik niet zeker of er ook houders van lama's tussen zitten. Verzorging en karakter zou overigens niet zoveel verschillen.
Volgens mij zit de klinkerberghoeve met alpaca's het dichtst in de buurt van Leiden.

Klinkenberghoeve
Bert & Rick de Mooy
Klinkenberg 15 in Sassenheim
(09-09-2011, 01:05 PM)Gert schreef: [ -> ]
(09-09-2011, 10:47 AM)Silke schreef: [ -> ]Dag allemaal

Alvast bedankt, Minou

Aangezien dit een Forum is voor alpaca liefhebbers weet ik niet zeker of er ook houders van lama's tussen zitten. Verzorging en karakter zou overigens niet zoveel verschillen.
Volgens mij zit de klinkerberghoeve met alpaca's het dichtst in de buurt van Leiden.

Klinkenberghoeve
Bert & Rick de Mooy
Klinkenberg 15 in Sassenheim

Dankje wel voor de tip! daar gaan we op af! (en inderdaad, vicuna, lama, of alpaca, ze zijn allemaal even mooi!) groeten van Minou